
Selectati un autoturism din lista de mai jos, completati cererea de rezervare a acestuia, iar un consultant va reveni catre dumneavoastra in cel mai scurt timp. Puteti solicita o oferta si prin intermediul WhatsApp, telefon sau email. Autoturismele se pot prelua de la sediul nostru, din locatii aflate in Bucuresti stabilite de comun acord cu dumneavoastra, sau din aeroportul Otopeni, dupa validarea datelor si acceptarea ofertei. Pentru ca o rezervarea sa devina ferma este nevoie ca dumneavoastra sa ne trimiteti documentele cerute de catre noi, scanate sau fotografiate, iar disponibilitatea autoturismului selectat sa fie confirmata de un agent AIC Rent a Car. Documentele pot fi incarcate in momentul completarii formularului de rezervare sau pot fi trimise ulterior, dupa acceptarea ofertei de catre dumneavoastra, prin email, whatsapp sau pagina „INCARCA DOCUMENTE”.
Autoturismul se preia/predă cu rezervorul de combustibil plin, curat interior şi exterior. Combustibilul consumat pe perioada închirierii este suportat de către client. Clientul poate opta să achite operatorului contravaloarea serviciului de spălare a autoturismului (20 euro).
Pentru preluarea sau predarea autoturismului de la/ la aeroportul Otopeni sau alta locatie decat sediul nostru, se poate percepe o taxa de 15EUR. Daca optati atat pentru preluarea cat si pentru predarea autoturismului la aeroportul Otopeni sau alta locatie decat sediul nostru, taxa perceputa va fi de 25EUR (acest serviciu este oferit in functie de disponibilitatea agentilor si va fi comunicat catre dumneavoastra in momentul solicitarii acestuia).
Preluarea / predarea autoturismului se efectuează in baza unui proces verbal, anexa la contractul de închiriere. Locul si ora pentru preluarea/predarea autoturismului vor fi stabilite de comun acord, urmand ca acest lucru sa fie stipulat si in contractul de inchiriere.
AUTOTURISMELE NU AU VOIE SA PARASEASCA TERITORIUL ROMANIEI FARA ACORDUL NOSTRU! In cazul in care iesiti din tara fara aprobarea noastra, tariful de inchiriere va fi majorat cu cel putin 100%, se vor aplica taxe suplimentare, iar depozitul va fi pierdut!
Autoturismele au platite de catre compania noastra asigurarile obligatorii (RCA) si vignetele valabile in ROMANIA (ROVINIETA). Vignetele din alte tari, precum si parcarile si toate peajele, atat in tara cat si in afara ei, vor fi suportate de catre dumneavoastra.
* Trebuie sa fi fost emis cu cel putin un an inainte de data inchirierii masinii;
* Trebuie sa fie emis de autoritatile tarii in care sunteti rezident;
* Pentru a inchiria o masina in Romania, toti soferii trebuie sa prezinte la biroul de inchiriere atat permisul de conducere national cat si permisul de conducere international, daca:
– detin un permis de conducere emis in Europa si inchiriaza intr-o tara din afara Europei;
– sau detin un permis de conducere eliberat intr-o tara non-europeana si inchiriaza o masina in afara acestei tari;
– sau detin un permis de conducere care nu este scris cu caractere latine, precum cele in araba, greaca, rusa, ebraica sau japoneza.
Daca nu respecta prevederile de mai sus privind permisul international de conducere, toti soferii care conduc in Romania pot fi acuzati de conducere fara un permis valabil. Permisul lor de conducere poate fi retinut de Politia rutiera pentru ca nu a fost insotit de un permis international si li se pot intocmi dosare penale. Ei nu vor mai putea sa-si conduca masina inchiriata si vor trebui sa faca alte aranjamente pentru returnarea autoturismului, ceea ce ar duce la cheltuieli suplimentare semnificative.
Garantia reprezinta franciza clientului la contractul de asigurare FULL CASCO si il asigura impotriva eventualelor daune provocate autoturismului din propria-i culpa. Pentru orice autoturism inchiriat de la societatea noastra se va percepe o garantie cuprinsa intre 200-600 euro. Plata garantiei se poate face cash si/sau card si se achita in momentul in care este preluata masina. Suma blocată cu titlu de Garanție se stabilește în funcție de clasa (categoria) autoturismului rezervat, evidențiată în contractul de inchiriere, clientul cunoscând valoarea Garanției anterior încheierii acestuia.
Garanția sau o parte din aceasta nu va fi returnată în cazul în care:
-Autoturismul prezintă defecțiuni sau avarii: zgârieturi sau deteriorări ale vopselei, caroseriei sau interiorului (tapițerie, bord etc.), jante îndoite, fisurate sau zgâriate, cauciucuri defecte , toate crăpăturile și zgârieturile de pe parbriz sau alte tipuri de sticlă (faruri, oglinzi, lămpi din spate), piese lipsă sau rupte sau orice alte avarii și defecte, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”.
-Clientul declară în mod expres că este de acord cu această metodă de cuantificare a prejudiciilor, că își asumă și înțelege conținutul prezentului articol și își exprimă acordul expres pentru debitarea ulterioară a tuturor sumelor datorate din Garanția constituită la semnarea contractului de închiriere și este de acord cu plata tuturor costurilor suplimentare acolo unde se impune.
-Clientul nu returnează cheile, actele și orice alte accesorii primite odată cu autoturismul la preluarea acestuia;
-Returnarea autoturismului nu se face la ora și locul stabilit între părți (excepție face cazul în care clientul înștiințează locatorul, iar acesta își dă acordul scris asupra modificării datei și locului returnării autoturismului);
-În momentul returnării autoturismului, starea tehnică a acestuia nu corespunde cu cea din momentul preluării de către client sau dacă cutia de viteze sau motorul prezintă avarii datorită utilizării neadecvate fie vizibile și recunoscute de către client, fie constatate prin evaluarea în service autorizat.
-Clientul nu a respectat condițiile de mai sus prezentate sau alte obligații ce îi revin prin semnarea Contractului de Închiriere, în urma cărora s-au produs prejudicii autoturismului;
-În cazul în care autoturismul închiriat este returnat cu prejudicii, altele decât cele evidențiate în Fișa de Livrare/Returnare Auto, în secțiunea „Livrare”, clientul are obligația să prezinte la returnarea autoturismului Procesul-Verbal Constatator, Anexa 2 (pentru compania de asigurări), Autorizația de Reparație (toate cu semnătura ofițerului de Poliție și ștampila secției de Poliție) precum și restul documentelor necesare repararii autoturismului. În caz contrar, întreaga garanție va fi încasată.
-Clientul este răspunzător pentru toate prejudiciile, în special pentru pagubele produse vehiculului, până la prețul de piață actual al acestuia, plus costurile și cheltuielile suportate pentru scoaterea din uz, precum și pentru plata către un terț a oricăror daune cauzate.
Returnarea garantiei se face:
-In situatiile in care masina este returnata in aceleasi conditii ca la livrare conform conditiilor din contractul incheiat intre parti.
-Autoturismul este returnat fără avarii, altele decât cele evidențiate în fișa de livrare;
-În caz de avarii/prejudicii ale autoturismului cauzate de către terți, clientul prezintă toate documentele necesare conform situației respective și care atestă nevinovăția lui.
-Autoturismul nu este returnat excesiv de murdar
-Autoturismul a fost returnat cu aceeași cantitate de combustibil cu care a fost livrată,;
-Accesoriile (ex. GPS, scaun copil, lanțuri de zăpada, etc) predate împreună cu autoturismul în momentul livrării, să fie returnate în stare de funcționare, fără avarii sau defecte, altele decât cele evidențiate în fișa de livrare
-In conditiile in care masina prezinta daune provocate de alt participant la trafic (nevinovatia clientului se va proba cu procesul-verbal al accidentului emis de organele abilitate).
Preturile sunt exprimate în EURO, plătibile în RON la cursul BNR din ziua facturării +2% comision bancar. Plata se poate efectua in numerar, card sau OP la inceputul inchirierii.
Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie prin intermediul paginii de contact de pe site, unde veti gasi mai multe modalitati de a intra in legatura cu noi.
*toate ofertele de inchirieri auto sunt supuse unor termeni si conditii, valabile in limita stocului disponibil